افتتاحیه ابرسانی باغ حجت گودرزی

افتتاحیه ابرسانی باغ حجت گودرزی

افتتاحیه ابرسانی باغ حجت گودرزی...

 

موتور اب باغ گودرزی



نظرات شما عزیزان:

محمد رضا تارقلی
ساعت14:40---30 مهر 1395
سلام من سال 67 در پاسگاه تواندشت خدمت کردم لطفا چند تا از پاسگاه و پست خانه برام عکس بفرست راستی یه مغازه ای بود که کارهای فنی انجام میداد و در انجا قاب عکسی بود که عکس همه اموات آنجا بود اسم صاحبش یادم نیست ایا هنوز هست ؟ ممن.نم اگه از اطراف پاسگاه برام عکس بزاری الان که اونجا گاز داره اهالی زیاد شدن یا کوچ میکنند زمان خدمت من رئیس پاسگاه سرگروهبان حیدری بود دمتون گرم همه اهالی تواندشت



محمد رضا تارقلی
ساعت14:40---30 مهر 1395
سلام من سال 67 در پاسگاه تواندشت خدمت کردم لطفا چند تا از پاسگاه و پست خانه برام عکس بفرست راستی یه مغازه ای بود که کارهای فنی انجام میداد و در انجا قاب عکسی بود که عکس همه اموات آنجا بود اسم صاحبش یادم نیست ایا هنوز هست ؟ ممن.نم اگه از اطراف پاسگاه برام عکس بزاری الان که اونجا گاز داره اهالی زیاد شدن یا کوچ میکنند زمان خدمت من رئیس پاسگاه سرگروهبان حیدری بود دمتون گرم همه اهالی تواندشت

پاسخ: با سلام. جناب تارقلی با توجه به مسائل امنیتیی ک پاسگاه ها و مناطق نظامی دارا میباشد متاسفانه نمیتونیم تصویری از پاسگاه نشر بدیم. ولی از اداره پست براتون تصویر اسال خواهیم کرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: تصاویر اهالی
[ سه شنبه 18 آذر 1393 ] [ 18:45 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]
دانلود آهنگ - دانلود آهنگ هلیکوپتر کنترلی ارزان